ewelinahellgren

Alla inlägg den 5 september 2010

Av ewelina hellgren - 5 september 2010 17:57

Sorry för dålig uppdaterign men jag har inte kunnat blogga . Ellen har sovit här sen i fredags så då har jag inte kunnat bloggat , men nu har hon åkt hem så nu kan  jag blogga . Somsakt åkte Ellen hem för några timmar sen , efter det gick jag ner till stallet o hållde p ålite med hästarna , jag red lite med . Jag värmde upp Tussan lite innan Julia red . Det blev ingen match för mej idag     För jag är fortförande jätte förkyld , så jag fick inte spela . Så jag fick vara hemma ist . Nu sitter jag och kollar lite bloggar , ska snart ta en dusch . Så jag bloggar mer sen  ,


Puss ♥


 

Någon skilnad på 1 år ? :D

Presentation


Hej ,jag heter evelina och bor utanför en liten stad som heter söderköping. Jag är en 11-åring som älskar att vara med kompisar hålla på med musik och spela fotboll .Här på min blogg kommer ni att kunna se vad jag gör på dagarna och annat.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards