ewelinahellgren

Alla inlägg under september 2010

; D

Av ewelina hellgren - 13 september 2010 16:09

Nu ska jag byta om till fotbolls kläder och sen drar jag till fotbollen eller om en stund , men nu ska jag iaf byta om , bloggar efter träningen .



Puss ♥

Av ewelina hellgren - 13 september 2010 09:25

Jag vaknade nyss , men just nu sitter jag och ä sur för för att jag it kan sova . Vi har ju studiedag idag så när jag väl får sova kan jag it , det ä smått segt  ! But shit the same , nu kan jag it sova så då får jag va vaken , haha   Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag , bara ta det lungt typ . Nu ska jag iaf käka frukost , bloggar mer sen ,


Puss ♥




Av ewelina hellgren - 12 september 2010 17:50

jag orkar typ inte blogga idag , jag är så jävla trög idag   


puss ♥

Av ewelina hellgren - 11 september 2010 20:58

Sorry för att jag inte bloggade mer sen imorse , men jag har typ inte hunnit  För jag kollade på en film , och sen gick till bysjön och o vänta på linus och pappa kom i mål efter att ha sprungit en halv mil men båda hade redan kommit fram när jag kom , haha ! A , sen gick vi hem o åt mat sen gick vi till kopparvallen och kollade på fotboll , åff vs malmö ff , tror jag det var . Det blev 3-3, åtvid spela skit bra hela matchen o så men aja skit samma   Det var iaf kul att kolla . Sen vat jag inte vad jag gjorde efter matchen , haha . Nu vet jah inte vad jag ska göra , men jag bloggar sen så hare bäst sålänge   


Puss ♥

  

jag just nu   

Av ewelina hellgren - 11 september 2010 10:33

Jag har precis vaknat nu , och ska käka frukost och göra iordning mej    Så jag bloggar mer senare ,!


Puss ♥

Av ewelina hellgren - 10 september 2010 22:26

Inte för att jag ska sova men jag bloggar sista gången nu . Jag orkar inte blogga senare . Nu ska jag kolla på tv/film , sovgott o hare bäst



Puss ♥


  

Presentation


Hej ,jag heter evelina och bor utanför en liten stad som heter söderköping. Jag är en 11-åring som älskar att vara med kompisar hålla på med musik och spela fotboll .Här på min blogg kommer ni att kunna se vad jag gör på dagarna och annat.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards