ewelinahellgren

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av ewelina hellgren - 6 augusti 2010 21:48

Sry för att jag inte har lagt upp något inlägg idag , men här kommer det ett    Dagen har varit najs faktiskt , först vaknade jag och moa typ vid halv tio elr någe jag kan inte sova länge när jag soevr med kompisar *vet it vrf* . Men iaf så gick vi upp och åt och sen vid ca tolv åkte jag , moa , pontus , linus , lukas , mamma och elias till ramsdal och solade och badade det va roligt vare ! Tills vi satt och fika och jag blev bi stucken i fingret , det gjorde j*vligt ont ska jag säga er , så efter det kunde jag it bada mer för att det gjorde grymt ont i fingret om det blev kallt elr vad man ska säga . Så jag fick nöja mej med att sola men det var ju lika bra det    Men efter en stund så åkte vi hem igen . Då gjorde jag ingenting nästan spelade lite fotboll med mina bröder (jag o pontus vann så klart) så det va rätt kul , annars kollade jag bara på tv och så . Sen sa mamma att vi skulle åka in te Söderköping och äta på smultronstället , så då gick jag och bytte om och gjorde mej iordning . Sen åkte vi in och så gick vi och åt på smultronstället då , det var jätte gott vare ! Efter att vi var klara gick vi upp på ramunder berget och var där uppe ett tag . När jag och Linus hade tröttnat så gick vi ner igen och bara gick omkring lite i sörping . Rätt mysigt var det ändå . När jag och Linus hade tjatat ett tag så gick vi till bilen och åkte till fix och köpte godis och läsk    Sen så åkte vi hem och nu sitter jag här vid datorn . 


 

Jag uppe på ramunder berget






Puss ♥



 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ,jag heter evelina och bor utanför en liten stad som heter söderköping. Jag är en 11-åring som älskar att vara med kompisar hålla på med musik och spela fotboll .Här på min blogg kommer ni att kunna se vad jag gör på dagarna och annat.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards