ewelinahellgren

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av ewelina hellgren - 10 augusti 2010 21:16

Vårat internet dampar så om jag inte lägger in något inlägg på ett tag så vet ni ju varför . Iaf som ni vet så har jag ridit det är jätte kul att rida med julia och att få rida på världens finaste hest Tussan  Hon är jätte fin , och jätte duktig en hon är en liten bitch ibland mot juvanna , haha . Men hon är bäst ändå  ! Idag har vi travat voter över bommar och masssa andra saker som jag inte kommer ihåg , haha    Ehm annars så har jag inte gjort så mycket idag vad jag kan säga typ bara suttit vid datorn och sånt  . Skolan börjar ju snart också , det kommer väll bli sådär . Kul med kompisar och så men läxor och tråkiga lektioner .. Aja jag tror att jag överlever iaf    


Puss på er biches ♥


 

Av ewelina hellgren - 10 augusti 2010 12:22

Hej bloggen jag har lite brottom nu för jag ska träna på lite saker och sen ska jag byta om o sen ska jag rida .. Så här får ni ett snabb inlägg . Jag har  inte gjort så mkt idag bara tagit det lungt och så . Idag ska jag  rida jag gjorde aldrig det igår , men jag var nere hos hästarna iaf      Jag tränade också även om jag hade ont och  så men det gick la rätt bra .. 


Puss  ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ,jag heter evelina och bor utanför en liten stad som heter söderköping. Jag är en 11-åring som älskar att vara med kompisar hålla på med musik och spela fotboll .Här på min blogg kommer ni att kunna se vad jag gör på dagarna och annat.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards