ewelinahellgren

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av ewelina hellgren - 7 augusti 2010 17:16


Hahah filmen är så sjukt kul   

XOXO ♥


 

Av ewelina hellgren - 7 augusti 2010 16:42

Nu har jag kommit in efter att ha staplat ved i vedbon , jobbigt värre ! Fast jag kunde dock it stapla färdigt för jag har så jävla ont  i ryggen jag hatart ! Så nu kan jag typ inte gå för det gör så ont ! Aja jag får väll holla ut .. Iaf så ska jag ta en lång skön dusch nu eftersom man blir rätt varm av att lyfta/stapla ved . Och ikväll ska jag väll it göra så mycket blir nog bara att kolla på tv och äta godis hihi , det gillar vi    Elr bara sitta vid datorn . Vi får la se vad som händer .  XOXO ♥


 

Av ewelina hellgren - 7 augusti 2010 13:17

Jag har inte gjort någonting en så länge idag . Vaknade vid 11 någonting , gick till datorn kollade lite sen gick jag till tven och glodde lite    Skulle äta frukost förut men jag orkade it så jag har inte ätit en , men snart ska jag äta lunch så det blir min frukost hahah . Men idag ska jag någ it göra så mycket tror jag , får se om det händer något vilket jag inte tror men man kan ju endå hoppas på att något händer     Men iaf så har jag har fixat lite med bloggen som ni kanske har märkt ? Men jag är it riktigt klar än , ska fixas lite små grejer bara men annars ska jag nog ha det såhär ett tag nu    Säg till om ni tycker att jag ska ändra på något så gör jag det för det är ju endå ni som ska kolla lixom !  XOXO ♥




Låten är grymt skön

Av ewelina hellgren - 7 augusti 2010 11:16

 
  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ,jag heter evelina och bor utanför en liten stad som heter söderköping. Jag är en 11-åring som älskar att vara med kompisar hålla på med musik och spela fotboll .Här på min blogg kommer ni att kunna se vad jag gör på dagarna och annat.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards