ewelinahellgren

Alla inlägg under augusti 2010

Av ewelina hellgren - 29 augusti 2010 12:42

Gårdagen var ju klockren , började ju med att vi spelade match vi förlorade med 3-1 tror jag .. Jag stog i mål andra halvlek och släppte in 1 frispark  , men det skiter jag i för vi spelade bäst endå .  Efter matchen drog vi i laget till donken och åt  , innan vi var bollkallar till ifk norrköpings damlag    Det var faktiskt sjukt roligt , eller jag och becka hade sjukt roligt iaf ! Matchen slutade 8-0 till ifk , så dom fick våran tur , haha    Jag vet inte vad jag ska skriva mer om så jag bloggar mer sen   


Puss ♥


 

*

Av ewelina hellgren - 29 augusti 2010 10:00

sorry för att jag inte bloggade igår men jag hann inte , jag hinner inte nu heller så jag bloggar senare idag .


Puss ♥



Bilden är från timmernabben i sommras , VI ÄR OSERIÖSA !     

Av ewelina hellgren - 28 augusti 2010 08:15

Nu har jag lite bråttom för att om 45 min ska jag åka till svartinge och spela match , sen ska vi äta och sen vara bollkallar på ifk damlags matchen !



Puss ♥

Av ewelina hellgren - 27 augusti 2010 17:56








Kan lyssna på låtarna tusen gånger om ♥


Av ewelina hellgren - 27 augusti 2010 17:26

Lägret igår tills idag var ju klockrent ! Hahah jag orkar inte skriva ner allt vi gjorde så jag säger bara att det var bäst . och idag hemma har jag bara sovit . Jag har inte sovit någonting inatt typ , kanske en timme eller något så jag är lajte trött nu . Nu har jag precis kommit till pappa , just nu väntar jag på att han och linus ska komma hem efter att dom har lagt i kräft burar och hämtat pizza    ¨


Puss ♥


  

Jag just nu ♥

Av ewelina hellgren - 26 augusti 2010 07:52

Sov till 20 över 7 idag för att min bror spelade musik . Jag kunde sova längre men jag kunde inte somna om . Så nu är jag  vaken och sitter vid datorn . Jag ska ju på läger idag så jag behövde inte åka bussen till skolan nu på morgonen . Wilma hämtar mej  vid halv elva här så då åker jag in till skolan . Då går vi och äter sen åker vi . Så jag kommer inte blogga idag mer , kanske imorgon om jag hinner jag vet inte nu .    Hare bäst ,



Puss ♥



 

Presentation


Hej ,jag heter evelina och bor utanför en liten stad som heter söderköping. Jag är en 11-åring som älskar att vara med kompisar hålla på med musik och spela fotboll .Här på min blogg kommer ni att kunna se vad jag gör på dagarna och annat.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards