ewelinahellgren

Alla inlägg under augusti 2010

Av ewelina hellgren - 10 augusti 2010 12:22

Hej bloggen jag har lite brottom nu för jag ska träna på lite saker och sen ska jag byta om o sen ska jag rida .. Så här får ni ett snabb inlägg . Jag har  inte gjort så mkt idag bara tagit det lungt och så . Idag ska jag  rida jag gjorde aldrig det igår , men jag var nere hos hästarna iaf      Jag tränade också även om jag hade ont och  så men det gick la rätt bra .. 


Puss  ♥

Av ewelina hellgren - 9 augusti 2010 15:32

Hjälp vad läskigt det åkte förbi en polisbil i full fart på våran grus väg undra vad som har hänt ? Vrf åka över össby om det it  har hänt något här igentligen ?


Puss på er ♥

Av ewelina hellgren - 9 augusti 2010 13:21

 

Här har ni en bild på hur jag ser ut idag , helt ofixad och så men men   



Jag har ont i ryggen , kan it springa , blir ingen träning idag    Jag vet inte om jag skulle idag rida men det får jag väll se , hoppas det för jag älskart ! <3


Puss på er bästa bloggläsare ♥



 

Av ewelina hellgren - 9 augusti 2010 11:30

Har ni sovit gott ? Det har jag , hihi   

Fick ingen bra bild nu på morgonen så ni får bild på mej senare idag

   

Av ewelina hellgren - 8 augusti 2010 19:56

Tycker ni att det är något jag ska ändra på på bloggen ? Snälla säg till om det är det för jag behöver er hjälp med det    Komentera komentera !!


Här får ni en gammal bild på mej sen vintras som jag bjuder på   



 

Av ewelina hellgren - 8 augusti 2010 14:28

               


Av ewelina hellgren - 8 augusti 2010 12:04


 
  

Hihi bilden är sär men jag bjuder påt    ♥


Just nu sitter jag  här vid datorn och kollar lite . Det gör jag varje morgon , haha. Idag har jag på mej mjukisbyxor och min blågröna tröja , sköna kläder äre    Idag ska jag väll it göra så mycket bara tat lungt och så . Om ni har lust så ring och prata lite jag har ju tid    Puss och kram ♥


 

Av ewelina hellgren - 7 augusti 2010 17:16


Hahah filmen är så sjukt kul   

XOXO ♥


 

Presentation


Hej ,jag heter evelina och bor utanför en liten stad som heter söderköping. Jag är en 11-åring som älskar att vara med kompisar hålla på med musik och spela fotboll .Här på min blogg kommer ni att kunna se vad jag gör på dagarna och annat.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards